2013-02-28

This is what I need, please


Igår gick jag och la mig klockan tio för att försöka ta igen lite sömn från de senaste nätterna då jag sovit otroligt dåligt. Så jag fick sova, fantastiskt nog, lite mer än åtta timmar inatt. Idag känner jag mig mycket piggare an vad jag gjort på länge. Nu är min sovmorgon snart slut och min snälla mamma ska skjutsa mig till skolan. Där stannar jag till 15.45 och klockan 16.05 åker jag och Linus till Knaften för att hämta bilen som min snälla pappa lånat ut till oss. Sist men inte minst ska vi köra så fort som möjligt hem till Urban där Ikaros väntar på mig. jag är nämligen hundvakt igen. Så då ska jag och Linus sno oss lite mat där. Blir nog hur bra som helst. Hoppas ni får en fin torsdag!

1 kommentar:

Jessica :) sa...

kanske en liten aning efter alla andra men galet snygg du är i håret!! passar dig riktigt gött :) kram