2013-02-27

If I'm going to be myself, I wanna do it right

God förmiddag! Den senaste tiden har jag börjat blogga både mer och om saker jag inte bloggade om förut, i alla fall inte riktigt i den omfattningen jag gör nu. Till exempel inspirationsbilderna och så vidare. Det är mest för att jag har börjat tycka det blivit roligare och roligare att blogga och sedan jag tog bort min facebook så har det blivit så att jag lägger ned mer tid här. Jag kanske då är lite motsägande eftersom att ett av mina argument till att ta bort facebook var att spendera mindre tid vid datorn. Men det blir fortfarande lite mindre, dessutom mår jag mycket bättre av att hänga här än på facebook. Så alltså, jag har börjat blogga mer och därför har jag börjat testa mig fram lite med nya grejer och vinklar. Jag vill helt enkelt se vad jag trivs med att blogga om. Så tills jag har kommit fram till det så får ni stå ut med lite spretande innehåll. Men en sak som är säker är att det alltid kommer finnas mycket bilder på min blogg. Det kommer aldrig försvinna! Kände att jag ville klargöra detta av någon anledning. Jag vill försöka hitta min egen stil här i bloggvärlden. Haha, inte för att jag vill bli någon storbloggare. Däremot vill jag inte att min blogg ska vara som alla andra. Jag vill att man ska få en känsla av Cicci här, jag vill känna mig hemma på min blogg. Om ni förstår. Inte bara blogga för att få så många läsare som möjligt. Jag vill ha min egna stil.
Så! Nu var det sagt. Nu ska jag börja dra mig mot min andra lektion för dagen. Hoppas ni har det bra!

Inga kommentarer: